famhebe

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Ny vecka, nya tag

Av Linda - 25 oktober 2010 09:56

Helgen som gick har varit fullspäckad för min del, det är inte ofta men ibland slår jag till   


Torsdag kväll var syster och jag hos Thi och fixade naglarna, och de blev verkligen skitsnygga!!! Superfina och hon är så sjukt duktig!!!


Fredag kl 8.00 satt jag i frisörstolen i Timrå hos bästaste Anna och färgade håret, skönt och välbehövligt!!! Nu är jag blondie igen och trivs med håret, nästa gång blir det en delfärg och kanske klipp, får se hur slitet jag tycker att det är.

Några timmar senare var sambo snäll och hämtade mig och vi for hem och fixade lunch. Jag hoppade in i duschen och gjorde mig smått klar eftersom jag skulle bege mig till Maria och ladda inför Ladies Night. Hoppade på en buss och stannade på macken och hämtade ut ett paket, sprang upp på bolaget och fixade lite cider och hoppade på bussen igen. Väl där så undrade jag med busschaffisen om han visste var jag skulle kliva av men han hade ingen susning men då var det två tonårstjejer som hjälpte mig att hitta  

Jag kom dit och började ladda lite med musik och cider. Vi drack och hade trevligt, åt svägerskas gooooda sallad och baguette.

Skjutsen kom och hämtade oss och skjutsade ut oss till Eon och vi tog plats, högt uppe, brant som satan var det att gå och jag med mina nya högklackade skor, jisses    Men jag tog mig både upp och ner utan större missöden haha...


Showen var jättebra och jag älskar Brolle, han är inte bara sjukt snygg och sjunger bra också, han skulle jag inte tacka nej till hahaha...  

Skjutsen kom igen och hämtade oss och släppte av oss vid Memento. Väl där började jag få lite ont i fötterna och tårna och var sjukt trött. Jag hade varit vaken på natten innan för Fanni stökade på och Tobbe hostar så jag förstod att jag inte skulle palla längre, gäspade redan vid 23. Vid 00-00.30 var jag slut som artist men höll ändå ut till 01.00, åkte 01.15 bussen hem. Åt lite pasta och la mig, vaknade 06.00 av lillskräcken, då var jag lite trött men inge bakis som tur var. Fick i mig fyra cider bara och en vatten på krogen så jag var i skapligt skick lördagmorgon, verkligen inte som sist hua  


Lördag åt vi god mat, helstekt plommonspäckad kotlett och gratäng, sås och baguette, jättegott. Spenderade kvällen i soffan med godis och tv men kl 22 låg jag i sängen, men är jag en pensionär eller!?! Trötta var vi så det var likabra att knoppa in då.


Igår söndag tog vi en promenad till Willys och småhandlade lite och åt tacogratäng till middag, jättegott!!!Lugn kväll med bad och tidig läggning för barnen.


Idag blir det tvätt och dammsugning på hemmaplan men jag satsar på öppna förskolan på onsdag och kyrkis på torsdag denna vecka, less på att vara hemma med sjuklingar nu   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:-(

Av Linda - 23 augusti 2011 11:13

Två år sedan tiden stannade....     Älskade mamma                ...

Av Linda - 26 juli 2011 14:30

Jag behöver en ny header men jag har inte en jäkla susning om hur jag gör, har några bilder jag vill ha med men jag får inte till det. Nån som kan vara snäll och hjälpa mig????????   Idag har sambo och jag varit på en liten roadtrip till Härnta  ...

Av Linda - 23 juli 2011 18:39

Jajjemen. Känner riktigt hur impad jag blir av mig själv ha ha    Igår var vi och firade en 30-åring, trevligt trevligt. Fick gå en tipsrunda innehållande frågor om henne och ett par rätt hade vi men syster hennes vann, otippat näää       Å...

Av Linda - 21 juli 2011 21:30

Två inlägg på en och samma dag, fy fasen vettni     Idag har vi varit och firat kusin Milo som fyllde 3 år, inte 4 som jag var stensäker på. Jaja det är min ständiga förvirring som ställer till det     Hem och hoppa i pyjamas, ja inte jag då ...

Av Linda - 21 juli 2011 11:33

OJ OJ OJ   Nu var det länge sedan minsann....har varken haft tid eller lust känns det som..   Tänkte sätta mig ikväll och knåpa ihop ett inlägg och kanske lägga upp några nya bilder. Och nu undrar jag vilken stackare som tittat in här igår oc...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards