famhebe

Alla inlägg under augusti 2010

Av Linda - 27 augusti 2010 10:44

Ny tunika åt lillan

  Nya jeans   Byxor med fin volang   Fina!   Leggings   Ny höstmössa  

Av Linda - 27 augusti 2010 10:42

Jag ska ändra bilden när jag fått lite kläm på allt, jag är bara helt värdelös på datorer tyvärr, kanske jag kan be mitt datasnille till sambo hjälpa mig..


Jag önskar att jag var bättre på data men jag är helt enkelt..en sucker  

Av Linda - 26 augusti 2010 13:17

Tänkte jag göra ikväll när ungarna sover sött..

Av Linda - 26 augusti 2010 13:15

Älskar min snutt, den är mjuk, gosig och god   

   

Av Linda - 23 augusti 2010 08:53

Idag är det 1 år sedan jag förlorade en av mina allra bästa vänner, min bästa mamma. Jag förlorade en stor trygghet, jag tappade fotfästet och mitt hjärta gick i tusen bitar...hjärtat värker idag till bristningsgränsen och tårarna bränner bakom ögonlocken   


Idag vill jag bara ligga kvar i sängen, under täcket och låta denna dag passera men jag har, tack och lov, två älskade barn som påminner mig att livet går trots allt vidare även om just den här dagen vill jag sudda ut från mitt minne. På samma gång är jag livrädd att jag ska glömma, hur hon såg ut, hur hon lät, hur mycket hon älskade oss...kära mamma om du bara visste hur mycket vi saknar dig varje dag och hur mycket vi önskar att vi kunde gå tillbaka och ändra historien..


Varför????

Av Linda - 20 augusti 2010 12:05

Äntligen är helgen här men det är en helg med blandade känslor, på måndag är det 1 år sedan den helt klart värsta händelsen i mitt liv, jag fattar det knappt fortfarande ibland att det hänt men jag har levt 1 år utan en av mina allra bästa vänner och saknat henne varje dag så jag vet ju att det är sant...på måndag kommer en annons från mig och syster och jag kan knappt fatta att vi sitter och funderar på vad vi ska skriva till minne, skulle jag skriva allt jag känner skulle det bli en hel sida...


I morgon ska syster vara snäll och ta Fanni några timmar så Tobbe och jag kan spendera lite tid med Felix själv, han behöver det ibland. Vi funderar på Dragracing på Sättna men det för tydligen väldigt mycket oväsen och kostar 200 kr att gå in så vi håller det öppet, trängas på Selånger har jag inte lust med och jag kan inte bada...vi får se vad det blir.


På hemmaplan håller vi på med operation ge barnen eget rum, Tobbe och jag ska sova i vardagsrummet, känns inge vidare men det är en tillfällig lösning tills vi har ekonomin att köpa nått större. Kommer kännas märkligt att hon inte ligger med oss och hon kommer nog protestera lite att ligga själv, hon somnar rätt bra i sin egen säng, bara att stoppa in tutten och lägga ner snutten och gå ut så sover hon men hon vaknar alltid efter några timmar och då har hon kommit upp till mig och snuttat men jag känner mig rätt nöjd med det nu och hon skulle behöva sova hela nätter snart, för att inte tala om att jag behöver det, börjar närma sig 1 år utan att ha sovit en hel natt och det känns i psyket och kroppen...


Det kommer nog bli bra bara man har vant sig och man får göra fint på barnens rum, synd bara att plånkan är tunn för jag har så mycket idéer..



Av Linda - 19 augusti 2010 17:03

1 år sedan jag träffade min älskade mamma idag...hade jag vetat vad som komma skulle hade jag sagt allt jag ville säga och kramat dig hårt...hjärtat värker fruktansvärt idag och jag har den där känslan av att ramla ner i svart bottenlöst hål och inte får luft...  



Älskade, om du bara visste hur mycket jag saknar och älskar dig, önskar mest av allt att detta aldrig hänt men det har hänt och livet går vidare trots att hjärtat värker ofta och jag saknar dig så det gör fysiskt ont...tänker på dig varje dag älskade lilla mamma min  

Av Linda - 19 augusti 2010 10:52

Ja vi ska snart besöka dagis, gossen har ju trots allt inte varit där på två månader drygt..han längar och är väldigt spänd över premiären på tisdag, han har fått en ny tröja som han ska inviga då lillgubben min  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards