famhebe

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Vad är det med människor?

Av Linda - 20 oktober 2010 09:28

Ja det undrar jag


Först går de omkring och snackar skit om mig och min familj, spekulerar i saker som verkligen inte är sanna och som de inte har med att göra för den deler heller och sedan beter de sig som om inget hänt, är "trevliga" och vill småprata   


Jag har inte plats eller tid för skitsnackare och har den uppfattningen att de skulle tänkt före de öppnade munnen, skitsnack kan faktiskt såra människor, speciellt när det inte finns någon som helst sanning i det   


Jaja nog om det, lillan ligger    och när hon vaknar ska jag bege mig ut på äventyr med min vän, ja en sann vän som har funnits med sedan vi var 5-6 år gamla och bodde mitt emot varann  

 
 
Ingen bild

s

22 oktober 2010 08:26

Hej jag tänkte att jag ska va chyst och skriva lite. Tog reda på din blogg så jag kunnde skriva. Jag mistänker att du beskyller fel tjej. Hon jag har hört att du tror det är blev faktist bara frågad om hon vistte det var sant men hon sa att hon inte gjorde det för ni kännde tydligen inte varann som min kompis trodde. Och vi har haft lite rolit åt att min kompis när hon har frågat vidare har sagt att det komer från den tillfrågade tjejen. Så enlit vad jag hört så tror du att det är fel tjej:( Sorry. Jag tror inte min kompis tror att det skulle falla på hennes kompis fast hon sa att det kom därifrån.

Linda

22 oktober 2010 12:09

För det första, skriv ditt namn och stå för vem du är. För det andra, jag har gått vidare från detta nu, tycker det är synd bara att folk snackar så mycket skit om sådant de inte har en aning om. För det tredje så har jag insett att vi bor i en sandlåda till håla, full av skitsnack och det är inte mycket att göra åt tyvärr...

 
petra

petra

24 oktober 2010 11:46

Hullsjön heter det... finaste stället på jorden! Tyvärr har vi inte varit där så mycket i år...

Jag instämmer med dig linda i det du skriver (pekar uppåt) Det spelar ju egentligen ingen roll vad det kommer ifrån.. det som är obehagligt är att vissa tror att det är ok att gå omkring och föra det vidare.. Undrar man så kan man ju vara klok nog att gå till källan och fråga.. dvs till dig Linda... istället för att ha det som samtalsämne vid fikabordet.. Nä fy fan säger jag! Det man inte kan säga till en människa rakt ut ska man heller inte säga bakom ryggen på denna!

http://www.pemas.blogg.se

 
Ingen bild

petra

24 oktober 2010 11:51

Fan.. sundsjön... mats står här och skrattar åt mig för att jag skrev fel!! ;) hahaha.. tokigt det kan bli!

 
Ingen bild

Linda

24 oktober 2010 16:29

Jag håller med dig, det mesta man hör här i sandlådan Sundsvall är ju inte sant, så mycket skit som det snackas här...synd som sagt bara att folk går omkring och snackar om sådant som kan såra människor och sedan är de vänliga och beter sig som inget har hänt eller att de inte snackat skit bakom ryggen på en *morr*

 
Ingen bild

Linda, neighbour on the hill

24 oktober 2010 22:14

Visst är det härligt med anonyma kommentarer.
Lite spännande ändå att personen har gjort sig besväret att söka reda på din blogg :-)
Annars så lever vi i modern tid med telefoner, men det krävs lite ryggrad att låta folk veta vem man är.....

 
Ingen bild

Linda

25 oktober 2010 09:55

Neighbour, jag håller med dig!!!
Det finns ju telefoner, mobiler, internet om man har nått att säga...men som sagt att ha ryggrad och våga stå för det man tycker, säger mm har inte många...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:-(

Av Linda - 23 augusti 2011 11:13

Två år sedan tiden stannade....     Älskade mamma                ...

Av Linda - 26 juli 2011 14:30

Jag behöver en ny header men jag har inte en jäkla susning om hur jag gör, har några bilder jag vill ha med men jag får inte till det. Nån som kan vara snäll och hjälpa mig????????   Idag har sambo och jag varit på en liten roadtrip till Härnta  ...

Av Linda - 23 juli 2011 18:39

Jajjemen. Känner riktigt hur impad jag blir av mig själv ha ha    Igår var vi och firade en 30-åring, trevligt trevligt. Fick gå en tipsrunda innehållande frågor om henne och ett par rätt hade vi men syster hennes vann, otippat näää       Å...

Av Linda - 21 juli 2011 21:30

Två inlägg på en och samma dag, fy fasen vettni     Idag har vi varit och firat kusin Milo som fyllde 3 år, inte 4 som jag var stensäker på. Jaja det är min ständiga förvirring som ställer till det     Hem och hoppa i pyjamas, ja inte jag då ...

Av Linda - 21 juli 2011 11:33

OJ OJ OJ   Nu var det länge sedan minsann....har varken haft tid eller lust känns det som..   Tänkte sätta mig ikväll och knåpa ihop ett inlägg och kanske lägga upp några nya bilder. Och nu undrar jag vilken stackare som tittat in här igår oc...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards