famhebe

Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Uppdatera

Av Linda - 27 september 2010 10:16

Ja kanske man skulle uppdatera..inte för att det händer så mycket men ändå  


Förra veckan gick fort förbi och i torsdags var vi på kyrkis i Granlo och det var mycket trevligt, kul att träffa andra mammor och barn. Jag hoppade på 1:an direkt när jag lämnat gossen på dagis och kollade lite med busschauffören vart jag skulle plinga och kyrkan ligger mitt emot macken så det var enkelt att hitta. Dit går jag fler gånger  


Fredag var sambo ledig och de var först hos logopeden och stamningen hade gått ner några procent igen men vi ska fortsätta behandla honom och se om det till slut försvinner, jag hoppas det för han mår så bra när han pratar "mjukt" och jag ser att han blir arg och frustrerad när han "studsar" mycket på orden, lilla ♥ mitt...

Grabbarna hämtade upp mig och Fanni och vi for allihopa på ICA Maxi och handlade lite mat och godis. Fredagkväll blev tidig för jag var såå trött och det var någon intressant sci fi film på tv:n NOT    Han är ju ett sci fi fan utan dess like men att se två timmars rymdkrig på en fredagkväll tackar jag nej till hahaha...


Lördag fick sambon ett ryck och for iväg och grejade en ny tv, och inte en lagom stor plattis utan en 46 " LED Samsung, JISSES!!! Vi har pratat ett tag om att skaffa en ny för vår gamla tjocktv är på sista svängen och väldigt gammal, den stänger av ljudet av sig själv då och då så vi har misstänkt att den inte skulle hålla länge till så det var befogat med en ny men vilket as till tv, jag hajar till varje gång jag ser den   Lördag kväll så vi film vi fått låna av syrran, Hangover och den så sååå kul, han med skägget är bara så j-a kul!!! Jag skrattade flera flera gånger men sambo tyckte den var så där, vi har uppenbarligen inte samma smak.


Igår söndag blev en riktig städardag, jag städade från runt 9 till kl 16 och det var välbehövligt, en riktig storstädning och nu känns det rent och skönt igen. Natten var dock jobbig för Fanni hade nån kris runt 02.00 och bara grinade och grinade så sambo hämtade henne men då snurrade hon runt runt i min säng bara och jag bytte blöja men inget bajs och till slut sa jag att du får lägga tillbaka henne i hennes säng för sambo skulle ju upp och åka iväg på sin lilla roadtrip Norge tur och retur, han ska hänka på brorsan sin som ska hämta lite grejer. Hon somnade om och vi vaknade 8.30 imorse allihopa, till och med gossen sov länge och han sa till mig när han kom visst sov jag länge mamma, lilla älsklingen min.


Idag måndag blir lugnt, tänkte inviga nya fleecesetet i lekparken sedan och få lite kall fräsch luft och kanske en liten prommis till Hemköp senare, får se vad som händer...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:-(

Av Linda - 23 augusti 2011 11:13

Två år sedan tiden stannade....     Älskade mamma                ...

Av Linda - 26 juli 2011 14:30

Jag behöver en ny header men jag har inte en jäkla susning om hur jag gör, har några bilder jag vill ha med men jag får inte till det. Nån som kan vara snäll och hjälpa mig????????   Idag har sambo och jag varit på en liten roadtrip till Härnta  ...

Av Linda - 23 juli 2011 18:39

Jajjemen. Känner riktigt hur impad jag blir av mig själv ha ha    Igår var vi och firade en 30-åring, trevligt trevligt. Fick gå en tipsrunda innehållande frågor om henne och ett par rätt hade vi men syster hennes vann, otippat näää       Å...

Av Linda - 21 juli 2011 21:30

Två inlägg på en och samma dag, fy fasen vettni     Idag har vi varit och firat kusin Milo som fyllde 3 år, inte 4 som jag var stensäker på. Jaja det är min ständiga förvirring som ställer till det     Hem och hoppa i pyjamas, ja inte jag då ...

Av Linda - 21 juli 2011 11:33

OJ OJ OJ   Nu var det länge sedan minsann....har varken haft tid eller lust känns det som..   Tänkte sätta mig ikväll och knåpa ihop ett inlägg och kanske lägga upp några nya bilder. Och nu undrar jag vilken stackare som tittat in här igår oc...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards