famhebe

Direktlänk till inlägg 7 september 2010

J-a SKIT!!!

Av Linda - 7 september 2010 10:36

Dagen igår började så bra med att Fanni sov hela natten i sin säng på sitt rum och sedan for vi ner till kultan och skulle möta upp Jeanette och Alvin där. Jag sitter inne i kuddrummet och ser två killar gå in i bebisrummet och sedan går de därfrån, de ser inte ut att höra hemma där och jag tänker att de kanske gått fel..jag går till vagnen och tittar i min väska som jag har haft liggandes i vagnen och ser att plånkan är borta. Hmm tänker jag, la jag inte den där? Tittar igen och letar igenom vagnen, skötväskan och nätkassen, ingen plånka. Paniken börjar stiga och jag pratar med henne i receptionen och får låna telen, ringer bussen men ingen plånka där heller..Jaha tänker jag, den är borta, killarna där stal den!!!


Lämnar mobilnr till kvinnan på bussen ifall den dyker upp där. Haffar två väktare och berättar vad som hänt och de ska ta en repa ute och kolla efter den..Jeanette kommer och även Anna. Jag berättar att jag har fått plånkan stulen och inte har några pengar till lunch, jag hade som tur mobilen i skötväskan för den är inte ens min. Får låna pengar av Jeanette till lunch och sedan går vi upp till utställningen med döda djur. Åker hem på en sådan sms biljett och då går luften ur mig.  


Känner mig jävligt förbannad och arg, har spärrat VISA kortet och ska få ett nytt i slutet av veckan förhoppningsvis men alla andra kort då?! Måste ju skaffa nya överallt och min legitimation är ny, jävla puckon som inte kan låta bli andras saker, jag hade inga pengar i den men massor av kort och kort på Tobbe och Felix som jag är rädd om. Killarna som jag misstänker som gick förbi var inte svenskar men jag kunde inte ge väktarna någon bra beskrivning av dem förutom att de inte var svenskar. Har jag riktig TUR kan de ju ha slängt den nånstans när de insåg att den inte hade nått värde och nån vänlig själ kan ju ha lämnat in den nånstans, så har jag tur soms sagt får jag tillbaka den i befintligt skick men jag är realistisk och inser att den chansen är liten tyvärr..skulle jag träffa på dem igen och få ett erkännande skulle jag SKALLA dem, LÄTT!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:-(

Av Linda - 23 augusti 2011 11:13

Två år sedan tiden stannade....     Älskade mamma                ...

Av Linda - 26 juli 2011 14:30

Jag behöver en ny header men jag har inte en jäkla susning om hur jag gör, har några bilder jag vill ha med men jag får inte till det. Nån som kan vara snäll och hjälpa mig????????   Idag har sambo och jag varit på en liten roadtrip till Härnta  ...

Av Linda - 23 juli 2011 18:39

Jajjemen. Känner riktigt hur impad jag blir av mig själv ha ha    Igår var vi och firade en 30-åring, trevligt trevligt. Fick gå en tipsrunda innehållande frågor om henne och ett par rätt hade vi men syster hennes vann, otippat näää       Å...

Av Linda - 21 juli 2011 21:30

Två inlägg på en och samma dag, fy fasen vettni     Idag har vi varit och firat kusin Milo som fyllde 3 år, inte 4 som jag var stensäker på. Jaja det är min ständiga förvirring som ställer till det     Hem och hoppa i pyjamas, ja inte jag då ...

Av Linda - 21 juli 2011 11:33

OJ OJ OJ   Nu var det länge sedan minsann....har varken haft tid eller lust känns det som..   Tänkte sätta mig ikväll och knåpa ihop ett inlägg och kanske lägga upp några nya bilder. Och nu undrar jag vilken stackare som tittat in här igår oc...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards